jueves, 19 de mayo de 2011

La veritat és que no hi ha millor moment per ser feliços que ARA. Si no és ara, quan??. La teva vida estarà plena de reptes. És millor admetre-ho i decidir ser feliços de tota manera. Una de les meves frases preferides és d'Alfred D. Souza, que va dir: "Per molt de temps em va semblar que la meva vida estava a punt de començar, però sempre havia algun obstacle en el camí, cosa que resoldre primer, algun assumpte no està a temps per passar, un deute de pagar. Llavors la vida comenzaria. Fins que em vaig adonar que aquests obstacles eren meva Vida. "Aquesta perspectiva m'ha ajudat a veure que no hi ha un camí a la felicitat. La felicitat és EL CAMÍ. Així que atresora cada moment que tens, i atresora'l més quan ho comparteixes amb algú especial, prou especial com per compartir el teu temps, i recorda que el temps no espera per ningú.

No hay comentarios:

Publicar un comentario